Stanowiska

Stanowiska czerwone są zajęte.Fioletowe wyznacza Alfa.Zielone są dodatkowe.Granatowe są ograniczone.Różowe są dla dzieci.
Przydział liczby stanowisk:
Alfy - 3 stanowiska
Bety - 2 stanowiska
Gammy - 2 stanowiska
Delty - 2 stanowiska
Epsilony - 2 stanowiska
Pozostałe wilki - 1 stanowisko
Samiec Alfa: Hexagon
Samica Alfa: Lagoona
Dzieci Alf: ----

Samica Beta: Rin
Samiec Beta: ---
Dzieci Bet: Reneah , Ryu , Mijako

Samica Gamma: ---
Samiec Gamma: ---
Dzieci Gamm: ---

Samica Delta: ----
Samiec Delta: ---
Dzieci Delt: ---

Samica Epsilon: ---
Samiec Epsilon: ---
Dzieci Epsilon: --

Doradcy Alf (2): ---
Doradcy Bet (2): --
Doradcy Gamm (2): --
Doradcy Delt (2): --
Doradcy Epsilon (2): --

Przywódca Obrońców (1):  Aisha
Zastępca Przywódcy Obrońców (1): Valixy
Obrońcy (10): --

Przywódca Wojowników (1): Hexagon
Zastępca Przywódcy Wojowników (1): Nikki
Wojownicy (15): --

Zwiadowca (4): Arian , Reneah
Szpieg (4): Mijako
Zabójca (5): Arian , Akashi
Skrytobójca (3):  Rin , Matt , Ryu
Łucznik/łuczniczka (4):

Tropiący (2): Louis
Goniący (3): --
Zabijający (2): --

Strażnik Nocy (1): Aro
Strażnik Dnia  (1): Hexagon

Szaman (4):  Lagoona
Alchemik (4): ----
Mag (4): ----

Opiekunka/opiekun szczeniąt (3): --
Tancerka (5): --
Wokalistka (4): Serena
Kucharz/kucharka (3): --- 

Opisy stanowisk:
Alfy - Najwyższe i najważniejsze stanowisko w watasze.Jest to stanowisko stojące na czele watahy i zarządzające nią.
Bety - Są mniej ważne od Alf,lecz i tak trzeba ich słuchać.
Gammy - Nie są aż tak ważne,ale i tak mogą sprawować władzę pod nieobecność Alf i Bet.
Delty - Mogą sprawować władzę pod nieobecność Alf,Bet i Gamm,lecz nie mogą uczestniczyć w naradach.
Epsilony - Są najniższe rangą,nie mogą sprawować władzy,chodzić na narady,ale mogą odejmować punkty ,,karne'' i decydować czy wilk jest zagrożony.
Doradcy - Są po to by pomóc Alfą itd. podjąć niektóre decyzje,albo po prostu im usługują i przekazują informację.
Przywódca Obrońców/Wojowników - To podstawowa ranga wojenna.Sprawuje władze podczas walk,wojen i trenuje młodych wojowników,lub doskonali umiejętności wojowników.
Zastępca Przywódcy Obrońców/Wojowników - Jeśli Przywódca nie będzie obecny,zastępca może sprawować władzę podczas treningów,lub walk,nie może jedynie sprawować władzy na wojnach.
Obrońca - Jest po to,by chronić plemię,cywilne wilki i Alfy itp.
Wojownik - Walczy podczas wojen.Czasem uczestniczy w walkach wilków z naszej watahy,lub doskonali swe umiejętności w wolnym czasie.
Zwiadowca - Wędruje po terenach watahy i sprawdza,czy nigdzie nie ma wrogich szpiegów.
Szpieg - Czasem wysyłany na długie wyprawy do wrogich watah,by następnie przekazać Alfom ważne informacje.
Zabójca - Obecny podczas wojen,bezszelestny i prawie doskonały wojownik,który zabije wroga zanim ten się zorientuje o co chodzi.
Skrytobójca - Wilk,który za opłatą wkradnie się do wrogiej watahy i zabije ważnego członka przeciwników.
Łucznik/Łuczniczka - Ma możliwość ataku z odległości.Uczestniczy w wojnach i polowaniach.
Tropiący - Szuka zwierzyny podczas polowania.Czasami bierze udział w wojnach.
Goniący - Jest bardzo szybki i zwinny.To on/ona łapie zwierzynę.Rzadko uczestniczy w wojnach.
Zabijający - Zabija zwierzynę,wytropioną i złapaną przez inne wilki.Na polowaniu zawsze te trzy stanowiska tworzą zgodną grupę.Czasem uczestniczy w wojnach.
Strażnik Nocy - Wilk z żywiołami Nocy,Księżyca i Gwiazd,sprawująca władzę nad tym by zawsze po zachodzie słońca,na niebie panowała noc i wschodził księżyc,oraz gwiazdy.
Strażnik Dnia - Wilk z żywiołami Dnia,Słońca i Światła,sprawujący władzę nad tym by zawsze po zachodzie księżyca,na niebie panował dzień i słońce.
Szaman - Odprawia rytuały i jest łącznikiem między żywymi wilkami,a duchami i bogami.Jest również uzdrowicielem,wyrocznią,wilkiem o rozległej wiedzy i mądrości. 
Alchemik - Tworzy mikstury,eliksiry,wywary które można kupić w sklepie,lub zastosować podczas wojny.
Mag - Obecny na wojnach,atakuje na odległość używając zaklęć i uroków.
Opiekun/Opiekunka szczeniąt - Wilk opiekujący się szczeniętami i uczący je walki przez pierwsze 3 lata ich życia.
Tancerka/Wokalistka -  Wadera,obecna podczas świąt,lub czasem obecna na naradach.Jest po to,by umilać reszcie watahy wolny czas.Niektóre wilki z żywiołem muzyki są czasem obecne na wojnach.
Kucharz/Kucharka -  Zbiera owoce i przyprawy,łowi ryby i gdy łowcy przyniosą upolowaną zwierzynę,kucharze/kucharki doprawiają ją,opalają nad ogniem...mówiąc krótko dbają o żywność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz